En och två och tre indianer.

God förmiddag!
Sitter här i soffan med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska göra idag. Jag hade naturkunskap nu på morgonen och 12.50 har jag engelska i två timmar. Vi ska berätta en "saga" om en indianflicka typ. Vi ska utgå från en bild i engelska boken. :P Har inte förberett mig men det är väl bara att hitta på något och börja prata typ :P Känns som det kommer funka rätt bra iaf.  Så berättelse kan ju egentligen börja och sluta hur som helst. Det är mer en övning på att prata.
I tisdags var jag med Paula så gott som hela dagen, gjorde en visit på kupolen varav Paula shoppade en del kläder. Myskläder och en mycket fin gräddvit kofta. Sen bar det av till Lager 157 i Sågmyra, vi tog en genväg genom skogen, väldigt bra väg för att vara grusväg tyckte jag.
Hittade tyvär inga klädesplagg i min smak där men inne på Scoretteoutlet hitta jag ett par snygga bekväma stövlar till ett bra pris. Inte ofta jag hittar ett par snygga stövlar som passar min grova vader. :) Så dem har jag använt i två dar nu. Hur sköna som helst, det var ett lyckat inköp.
Nej nu tog kaffe slut dags för påfyllning.
Efter skolan blir det städning och ikväll hemlagad pizza. Gott va!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0