Julklapps tips!

Hej kära läsare!
För er som inte vet så säljer jag hudvårds och smink produkter för Mary Kay.
Kika gärna in på http://www.marykay.se/
Vi börjar närma oss jul och här kommer lite julklappstips från Mary Kay.
På hemsidan finns det fler lyxiga produkter att kika på.
För info om priser på olika produkter/set så lämna en kommentar med mail eller telefonnummer så hör jag av mig!
Jag kör även hudvårdsklasser (homepartyn). Där får ni lära er hur man tvättar och smörjer ansiktet. Självklart provar ni produkterna kostnadsfritt! Och det är inget köptvång! Intresserad av att vara värdinna för en hudvårdsklass? Hör gärna av er.  En hudvårdsklass tar cirka 2 timmar och på den tiden får ni en gratis ansiktsbehandling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe nej det är inga ögonskuggsplåster, skulle aldrig komma på tanken att använda sånna. att sminka själv är ju det som är det roliga.

2009-10-28 @ 17:05:34
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0