Lördag

 
Helg igen och det är så skönt.
Tråkigt bara att vakna med spänningshuvudvärk, men tror det börjar släppa. Har ätit mackor och 2 koppar kaffe.
Suttit vid datorn sen jag vakna. Och nu ska jag söka lite källor på IT om teckenspråk. Jag ska göra ett arbete i svenskan om teckenspråk och det är väldigt dags att börja med det nu eftersom det är redovisning om 2 veckor typ.

Måste ju skryta lite om den muntliga bokredovisningen som vi hade i torsdags! För jag fick MVG! Jonna fick MVG på en muntlig redovisning. Jo det är sant. :)  Det känns skönt. Och inte lika nervöst till nästa redovisning.

Denna helg är en helg utan alkohol. Det var på tiden.
Snön yr utanför fönstret mysigt men inte så lockande att gå ut.

Nej jag ska väl försöka se över mina skolarbeten nu.

Trevlig helg allesammans!

underbara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!:) grattis!

2009-02-22 @ 22:52:05
Postat av: Anonym

kram Kessh:P

2009-02-22 @ 22:52:29
Postat av: Anonym

sv: haha ja det kan man ju oxå göra :). varför inte måla något till din mamma ? det brukar uppskattas :) el sy en kudde med en liten "ficka" frampå och sätt i en liten hälsning :)

2009-03-05 @ 14:31:34
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0