Vaknar med huvudvärk...

... dörrklockan ringer. Öppnar... Där står Disa :) Vill du med och sola? Ja varför inte tycker jag, bättre start på dagen får man väl inte. Drar på mig det närmsta plagg jag hittar.
Efter solariet gick vi hem hit och drack en kopp kaffe och tog en cigg. Småpratade lite om ditten och datten.
Sen åkte Disa hem för att ta en springtur. Tänk om jag var så hurtig. :)

Nu har jag blivit sommarfräkning och det är såå fint. ^^
Undra vad jag ska hitta på nu då, kanske ut och fota lite, nu har jag ju en fulladdad kamera! :)

Ska på keramikkurs med mamma ikväll, det är näst sista gången så jag lär dit så jag blir klar med det jag håller på med.


jag och disa

Kommentarer
Postat av: Puff.

Ja dina fräknar äger haha <3

2009-04-23 @ 07:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0