Onsdag


Onsdag och det har varit mulet och småregnit hela dagen. Blä, har huvudvärk.
Sitter och gör läxa nu. Har en muntlig redovisning om Realismens epok och Charles Dickens som levde under den perioden. Hans författarverk b.l.a. Oliver Twist. Redovisningen är imorgon. Det kommer nog gå bra. Känner mig inläst på det skapligt iaf. Gäller bara att få till ett bra talarmanus av all text jag skrivit. Önska mig lycka till!
Imorn åker Patrick till linköping, han ska dit och hälsa på lite kompisar så han kommer inte hem förens på söndag. :(
Jag helt ensam hela helgen, usch vad tråkigt. Vad ska jag hitta på?
Nån som vill festa på fredag!? :)
Nej nu lär jag återgå till mitt "arbete"

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0