Måndag

Det är måndag och jag känner mig inte det minsta pigg idag. Svag i kroppen och trött. Min mage är heller inte så pigg idag, lätt illamående.

Sovit dåligt, kanske. Blir definitivt ingen städdag idag när jag mår så här.

Helgen var iaf givande. Speciellt fredagen. Tack ni som kom det var jätte trevligt. Lite mycket vin för min del blev det. Ska inte prata om hur jag mådde dagen efter. Sov bort hela dagen så mycket kan jag säga.

Just nu dricker jag min andra kopp kaffe och funderar på att krypa ner under en filt och titta på tv. Om det finns något att titta på. Annars ser jag vad som finns i min dator, laddar ned några avsnitt av Top Model, och en film.

Attans att man ska må så här en dag som denna när det är fint väder ute. Men jag orkar verkligen inte gå utanför dörren idag.


http://www.youtube.com/watch?v=6Y92-NFRXIc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0