Linus

Angelinas katt Linus bor hos oss till på söndag, för hon är och hälsar på sin familj i Jönköping.
Kenzo morrar och fräser på Linus hela tiden, han är en kaxig liten tonårskatt. Linus tycker han är jättedryg.
Hoppas Kenzo ger upp snart och fattar att han är en liten skit. :)

Fick nyss sms av Perra, ska till Grängesberg marknad i helgen och sälja Lángos. :) Extra cash, ja tack!
Så än är det inte slut på Lángossäsongen. :)

Hmm, är faktist ensam hemma för en gångs skull. Då blir det lite så här att man vill göra något som man vanligtvis inte gör när ens sambo är hemma. Men jag kommer inte på något. Kanske se på nån tråkig film som man inte haft möjlighet till att se tidigare för att den varit för dålig enligt Patrick eller att han redan har sett den.
Jag ska iaf ta mig en öl :)

Tidigare idag så följde jag med Angelina till Dollar Store och handla lite småsaker. På vägen hem blev jag förföljd av en geting i hela 5 minuter, det var ett frightfully moment.
Till slut flög den sin kos


Kommentarer
Postat av: Jessica

äckliga bin! hoppas du har en bra helg! POK!

2008-09-12 @ 21:44:57
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0