Helg

Nu är det helg igen, gud tiden går så fort och vad gör jag!? Så gott som ingenting. :(     
Har haft en långdragen host som börjar ge sig, tack och lov. Var till läkaren i måndags, anlöedningen till det var att jag hade hostat blod och trodde det var lunginflammation. Nej det var det inte som tur, men jag hade "bara" hostat sönder mig. Så jag har haft rätt ont men det börjar släppa nu.

Idag så har jag och Angelinat var till Ams, jag för att återigen skriva in mig och Angelina för att lämna in ett papper.
Sen satt vi där ett tag och leta jobbannonser.

Ikväll ska jag, Patrick, Rikard, Jessica och Andreas bowla.(på riktigt)  Och har vi tur så får vi med oss 3 till så det blir jämnt antal per bana.
Vanligtvis brukar vi bowla på vårat Nintendo Wii.   Men ikväll blir det riktig bowling. Det ska bli kul :)  Var längesen faktist.

Känner mig lite depp men jag tror det beror på att jag suttit inne för mycket och suttit stilla. Har haft det så jobbigt med hostan så har typ inte gjort nånting de senaste veckorna.

Men nu är jag mycket bättre så får börja röra på mig lite försiktigt. Ta korta lugna promenader och inte glömma halsduken.

Nej tänkte plocka lite här hemma nu, och avsluta det här.

Jag är verkligen kass på det här med blogg. :(


Ps. Varit rökfri 19 dagar nu!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är skitduktig!!! Är såå stolt!!!:D

2008-10-17 @ 23:56:41
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0