Lillen



Jag har syndat.
Jag klarade det inte. I söndags åkte jag dit. Har börjar rökt igen. :(
Dum som man är. Men men, det är mycket i mitt huvud nu så jag måste få ta en sak i taget. Annars tippar bägaren.

Igår var jag och Patrick till Hosjö och hämtade en liten kattebebis. :)
Han är helsvart med tre vita strån på bröstet, han är jättefin. Mamman är av ragdoll/huskatt och pappan okänd, men jag misstänker att det var siames i pappan för han har typiska drag från siames.
Idag är han precis 12 veckor, så han flyttade en dag tidigare.

Kenzo är alldeles till sig nu, han springer runt och "purrar" som jag kallar det. Småpratar och rullar runt på golvet.
Men han är lite hårdhänt när han försöker leka med den lilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0