Jag vill ha en cigarett

Att sluta röka är nog inte det lättaste, det kryper i kroppen och det är omöjligt att sova. :(
Tog en snus för en stund sen och hoppas på att det ska bli lite bättre efter lite nikotin.
Satan vad jobbigt det är.
Vred och vände på mig i nästan en timme. Armarna kändes alldeles konstiga. Önskade att ja låg i en sträckbänk som drog armarna åt varsitt håll. Det hade varit skönt.
Snus å andra sidan är riktigt vidrigt. Jag är absolut inte van vid det, svider under läppen och rinner nästan på en gång.
Men vad gör man?
Undra hur detta ska sluta. Kommer jag förbli rökfri? Jag hoppas det, men det är inte lika lätta som jag trodde.
Är så oerhört sugen på en cigarett nu så det är sjukt.
Det kanske inte är det bästa att sluta tvärt med det. Nedtrappning är nog bättre.

Jag har abstinens!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håll i så mkt du kan! Ta typ en cigg när det känns riktigt outhärdligt men bara en och bara då. Det kanske funkar? Å se till att inte ge efter för lätt =) kram

2008-10-18 @ 12:02:34
Postat av: Linda

Håll i! ta bara en cigg när det känns riktigt outhärdligt men bara en och bara först då. det kanske funkar? Å se till att inte ge efter för lätt =) kram

2008-10-18 @ 12:04:14
Postat av: Linda

oj då, det blev visst inte fel med första inlägget. det trodde jag :S

2008-10-18 @ 12:05:30
Postat av: Jessica

Det klarar du! Du är stark!!!

2008-10-18 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0