Trollhättan

Vi har fortfarande inte kommit överens om vad kattungen ska heta. Patrick vill att den ska heta "Lillen", men det blir så ironiskt när han blir vuxen för han kommer bli en stor katt.
Själv har jag lite olika förslag:
Kurre
Maxis
Yodie
Jam-Jam
Wiggo
Morgan
Laban

Ska börja städa lite snart och packa. För jag och Patrick ska åka ner och hälsa på Disa och Jim i Trollhättan över helgen. De har inflyttnignsfest/födelsedagsfest imorn.
Så vi ska åka ner med Markus, och Disas två systrar, Hanna och Saga.
Det ska bli roligt. :)

Nej jag ska väl börja plovka lite så det inte ser för illa ut när mamma ska hit och se efter katterna.

Trevlig helg min bloggläsare!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Då röstar jag nog på Kurre!:) Det lät så himla gulligt! "Kenzo och Kurre" :D Hälsa ner till Trollhättan! Krams!

2008-10-25 @ 00:00:20
URL: http://kessh.blogg.se/
Postat av: Alina

Kikar in* Godnatt:)

2008-10-25 @ 00:04:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag röstar på Yodie. Lite udda namn precis som Kenzo =)

2008-10-25 @ 01:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0