Halloweenfesten



Som sagt Angelina och Matte har flyttat Halloween/inflyttningsfesten till lördagen istället för fredagen..

Det ska bli så kul! Alla ska klä ut sig och det tycker jag är kul. :)  Det är ju bara Halloween en gång om året.

Själv ska jag vara en panda, ska väl försöka sminka till mig så ja ser lite läskig ut, hur det nu ska gå till. För pandor är ju rätt söta.

Får se om jag lyckas.

Idag har det inte varit nån särskilt bra dag, jag har haft ont i huvudet och mått illa hela dagen, men det börjar gå över nu.

Patrick berätta en trevlig sak igår, :)
Men det kommer inte bli förrens till våren, men jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skriiiv mera!:D Vill läsa hela tiden!!!:D Miss you! <3

2008-11-05 @ 23:30:16
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0