Varsågod Jessica :)

Tjodiloo Jessica! Hej på er andra också. ;)

Här kommer en kort blogg.

Idag har jag och Angelina varit på Jobb i Dalarna, rekryteringsmässa som håller till i Galaxen.
Det var inte som vi hade förväntat oss.
Men lite inspiration fick vi nog med oss därifrån.

Kl.19.00 ska jag på en gruppintervju på Ica Maxi, fråga mig inte vad det är för en slags intervju, det återstår att se. Men alla måste hålla tummarna att jag får jobb. Nu orkar jag inte vara arbetslös längre.


Jag uppdaterar imorn hur det gick på Ica Maxi, måste erkänna att jag är rätt så nervös.




kram/ JonnA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till gums! :D Håller tummarna!:D<3

2008-11-06 @ 23:44:29
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0