Tvätt, relax, plugg och sånt



Onsdag och nyss kommit upp från tvättstugan. Finns det nått tråkigare än att vara i tvättstugan, jo de kanske det gör.
Men det är himla tråkigt att tvätta. Jag vill ha en egen tvättmaskin!!!
Risken är då att jag börjar missbruka det istället och tvättar i onödan och slukar ihop till en saftig elräkning som Patrick sen får betala. =(

Annars då?
Sov till halv tolv. Tog "morgon"cigg. Drack massa vatten. Satte mig vid datorn lite och kikade runt .
Gick till polisen och lämnade in ett papper angående en idiotisk P-bot som jag ska bestrida.
Vidare till skatteverket och fick ett personbevis som behövs för att bli antagen till studierna i vår.
In på Lärartorget? Prata lite om mina samlade betygsdokument om hur mycket det rör sig om som jag lär läsa upp.
Det var inte 400 poäng utan 1050!!  Ja det blir väl att plugga 3 terminer ungefär. Men det behövs om jag ska söka vidare till...
_ _ _ _ _högskolan. ;)



Nu tror jag att Jessica är på båten. Hon är på kryssning med några kompisar, varav två av dem fyllt år. Jag hoppas de får en trevlig resa med god mat och det man nu gör på en kryssning. Relaxar kanske? Dricker goda drinkar...Shoppar i tax-freen... Eller dansar hejdlöst på något discotek. :)

Snart blir det filmmys med älsklingen och kanske en varm dusch.
Får se om jag uppdaterar något imorn. Beror helt på om jag har något att skriva.

Trevlig kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: sadhistory

Du borde kanske läsa om inlägget eftersom det du skrivet här nedanför inte ens stämmer med faktan i mitt inlägg. Jag skrev att dom borde ha en åldergräns på 15 år men grejjen är att det har inte atlantum.



"Anledningen till att de satt en åldersgräns på 15år är att under tonåren växter man och ska utvecklas. Och kombinerar man det med t ex. styrketräning belastar man kroppen för mycket och det kan hända att kroppen inte utvecklas som den ska"

2008-11-13 @ 15:11:25
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: sadhistory

Sen kan jag väl tilläga ifall du syftade på att jag var för att yngre kan få träna med målsmans sällskap så kan jag säga att nej kroppen kan inte stanna i växten för det, det är en myt.

2008-11-13 @ 15:16:56
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Postat av: sadhistory

JAJA =)

2008-11-13 @ 16:51:57
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0