Taskmörtar

 Är lite smått irriterad, dålig stil. Här har man suttit uppe hela natten och fortfarande, så ligger de och sover än när de skulle varit här för en halvtimme sen. Kommer fan få springa till den där jävla campingen och packa alla mina grejer innan vi ska vara utcheckade. Sen iväg till ett annat ställe för att få lite sömn. Kommer vara lagomt pissed of efter några timmars sömn, eftersom jag ska köra hm inatt. Gaahhhh!   Sitter bara och hetsar upp mig ännu mer nu. Bajskorv kan de vara!  

Ursäkta men så här blir man när man inte får sova när man vill.... Dessutom huvudvärk och extremt illamående. 

Har sett 3 filmer, de andra 3 ja tänkte se fuckade. Så nu känns de inte rätt att slå på en film nu när de förhoppningsvis kommer när som helst.
Aja ska försöka lugna ner mig (om det går)  så jävla onödigt att va sur och arg. Vill bara gå och lägga mig så ja inte sover bort hela dagen. Vill ju hinna med lite mer sista dagen. Typ fota lite mer. Har inte hunnit det. för har fått suttit och vaktat hela tiden känns det som...

Träffa Greken här inatt, han kika förbi och sa hej. Trevlig att träffa nån man känner.
Hmm vad ska ja hitta på nu då?
Se om jag hittar nått uppmuntrande på nätet.

None

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad är det du har vaktat?

2008-11-29 @ 14:17:54
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0