Dreamhack W08

Ja då har vi varit här sen i onsdags kväll. Sömnrytmen är helt rubbad. Ena natten 4 timmar och senaste 13 timmar. Sen sitta uppe nu inatt tills imorn natt och sen sätta sig och köra hem igen, det vill jag inte göra. Om ja ska vara vaken så länge vägrar jag att köra hem. För tydligen ska de vara ur stugan före tolv imorn.
Usch nu är jag sur. :( Ska aldrig mer följa med. Tänkte liksom vara schysst att hjälpa till med körningen och lite annat som jag kan göra. Det gör jag helt gratis. Och så får jag inte sova när jag vill. Hur hade de gjort utan mig? Nej det här blir första och sista gången.
Inge kul att ställa upp som jag gjort och när man har rejält ont i huvudet och förskyld. Har säkert feber också. Mår skit dåligt.

Nej blä! slkhqxgfikudergvkh1 höitwqae3tvrfya2wsqzghkcfsdzqxfjas>zgith<we3 ki.tsfzug<3öa3jcfvönkbxcj.hsal-iheguierfiea4jföowårjghpdiäsvbloadbfnäkadqfwhköaqdfhbköädafq<hnbkdöaf3jghdaörihgouERBBFöjkgfkjöhdgbnfbadfbdafbdahfbdafbdadfbijeyfbdabadfbjdfjbadfön1AB 1HNBDAFJNLBKDFZ-XCNBDXFKLCNBXCKL

Kommentarer
Postat av: Jessica

Uss! låter jobbigt gumman! Du skulle a åkt till oss istället!:D Kör försikitgt hem iaf! Saknar dej! Pussipuss!

2008-11-28 @ 21:51:30
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0