Depp


Ja det är ju klart att när man tänkt överraska älsklingen så får man höra att han ska hem till en kollega och dricka öl och snacka ikväll. Så mina planer sprack där. :(
Det är ju självklart att det ska hända mig. Så nu känner jag mig depp och vet inte alls vad jag ska göra ikväll. Lite sent att planera något nu också...

Känns som att jag inte ska ge mig på överraskningar framöver, för då måste man tala om i förväg så att han inte planerar in något annat. Då äre ju ingen överraskning längre.
Trodde jag gett en liten hint till honom, då ja frågat ett par gånger vad vi ska göra i helgen.
Och fått till svars -Ingenting speciellt. Så ja sagt att vi ska städa...
Men nu är jag ju inte det minsta sugen på att städa.
Hade tänkt städa så det var fint tills han kom hem men nu orkar jag inte det.
Laga god mat och ta ett varmt bad med tända ljus och sen se någon film.

Men nu känns allt åt skogen. Jag känner mig väldigt nedstämd.

Ingen fråga om att jag kan följa med där inte...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Glömde tillägga att han alltid bestämmer sånna saker i sista minuten.

Ibland uppfattar jag det som att jag inte är en del av hans liv. Kanske är lite överkänslig och tänker för mycket nu.

Kommer många tanker kring mig när det blir så här.

Tex. Han kunde ju ha frågat mig innan han bestämde med dom om jag hade något planerat eller vad jag hade för planer för kvällen. Istället för att jag ska få höra att han ska iväg ikväll.

Och sedan frågar mig om det är okej, klart det är okej men nej det är en dum fråga. Vad vill man ha för svar till en sådan fråga? Jag uppfattar det som en tveksamhet från honom att han känner sig dum på något sätt att han inte pratat med mig innan vad jag hade tänkt göra. Skitsamma jag har säkert fel i allt jag skriver ändå. Men vill skriva av mig lite. För känns inte som det är någon som delar mina åsikter.

Självklart finns det anledningar till att jag reagerar på ett visst sätt och kanske är lite väl känslig. Men sådan är jag. Och vet man det bör förhoppningsvis tänka sig för hur man uttrycker sig.

2008-11-07 @ 16:35:32
URL: http://s0fin.blogg.se/
Postat av: Michelle

Fy vad tråkigt =( Gör fint hemma och ta ett varmt bad med ljus själv då :) för DIN skull och pyssla om dig! om man ältar mår man bara värre :/ jag har sambo sen länge, och det har funnits så många liknande funderingar här så det är inte klokt! Men när jag har tagit upp det med karln så har han bett om ursäkt, för ibland tänker dom helt enkelt inte. :)

2008-11-07 @ 16:49:20
URL: http://mistyrain.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag förstår hur du menar. Killar tänker inte alls ibland. Nästa gång du planerar något, säg till honom att han inte ska göra upp planer för kvällen. Gumms,jag längtar så mycket efter dej! Puss!

2008-11-08 @ 22:11:46
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0