Sleep all day long, or something like that...


Jag förstår inte hur en människa (jag) kan ligga och sova till kl 16.00 på eftermiddagen.
 Iaf inte när det gäller mig. Totalt onödigt att sova bort en hel dag, med tanke på det fina vädret som varit hela dagen.
Nej imorgon får det bli bättring, gå upp i tid! Ut och gå lite och njuta av solen. :)

Har nyss duschat, min karl sitter och datanördar med sin nya dator. Age of Conan eller vad det är han spelar. Han vill att ja också ska datanörda med det. Men tveksamt, är inte så mycket för spel.

Ska väl laga lite mat snart, vi tänkte testa hemmagjord kebabtallrik. Patrick gjorde en supersmarrig kebabsås igår som har stått och dragit sig över natten, obs! Massa vitlök ;)

Vi hade planer på att gå till nån park och spela lite kort på en filt, men den planen försvann när Patrick började spela.  Undra om han har glömt att vi skulle ta en öl på nån pub.. ;)
Sen resten av kvällen ska vi se lite tv serier (Heroes!!!) eventuellt nån film. Vi får se hur det blir.

       

   
Vad är en himmel utan sol eller en blomma utan jord?
En människa utan tro eller en kärlek som aldrig gror.. en påbörjad dikt
/ Jonna Wiklund   31 maj 2008 ©





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0