Frustrerande




När det är fullmåne.. Det gör mig frustrerad.
Vilket gör att jag inte kan sova, ..inte tillräckligt. Dessutom sitter jag vaken långt in på nätterna. Då jag egentligen ska ligga och sova.

Jag försökte i två timmar att somna i min säng, men jag tänkte och tänkte och vred och vände på mig.                   Det liksom kryper i hela kroppen. Man skulle nästan kunna tro att jag skulle behöva springa flera varv runt stan eller nåt för att göra mig av med den energin ja tycks ha i mig just nu.
Men det är nog mest frustration över att det inte går att sova.

 Patrick och Kenzo sover, men inte jag. Jag vill också sova.
 John Blund glömde strö lite nattpulver på mig tror jag. Igår också, och kvällen innan...
Har haft svårt att somna och sovit oroligt de senaste nätterna.
Nog om det..

Datorn behövs laddas, Så jag funderar på att göra ett nytt försök i att somna.

Kommentarer
Postat av: linda

chicken tasty är mitt favvo meal!!!!

2008-05-26 @ 13:46:10
URL: http://holen666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0