En kort dag

När man vaknar strax efter kl 14.00...  Ingen idé att planera dagen.

Fast dagarna just nu är rätt ointressanta, mina halsmandlar opererades bort förra måndagen. En vecka sen alltså.

Om dagarna så tar jag alvedon mot smärta, käkar glass i stora lass och vilar. Det har gjort extremt ont i min hals dom senaste dagarna. Jag tycker att det är dags att slippa smärtan och få äta fast mat igen.

Kenzo ligger i min famn och sover gott. Det märks att han börjar bli en stor kattunge nu, han väger en hel del.
Sitter ja länge till i den här positionen får jag nog nackspärr, men jag vill inte väcka kissemissen.
Hihi, han drömmer något.. Han rycker och tuggar med käkarna, har han fångat en pippi? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0